Мартинівка
Понеділок, 13.05.2024, 01:53
Вітаю Вас Гість | RSS
 Офіційний сайт Мартинівської сільської ради
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення сільської ради [113]
Рішення сільської ради
Рішення виконкому [61]
Рішення виконкому
Розпорядження сільського голови [48]
Розпорядження сільського голови
Проекти рішень сільської ради [0]
Проекти рішень сільської ради
Проекти рішень виконкому [0]
Проекти рішень виконкому
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Нормативно правова політика » Рішення виконкому

виконком від 13.03.2018

Порядок денний:

 

  1. Про виконання бюджету сільської ради за лютий 2018 року

 

Інформує : головний бухгалтер

сільської ради Рева Н.І.

 

  1. Про роботу закладів охорони здоров’я на території ради

Інформує : завідуюча Артемо-Растівським

фельдшерським пунктом Скляренко М.О.

 

  1. Звіт дільничного інспектора поліції Колісниченка Ю.В. про роботу по профілактиці

правопорушень на території сільської ради.

 

Інформує : дільничний інспектор поліції

Колісніченко Ю.В.

4.

  1. Про організацію роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту

 

Інформує : голова виконавчого комітету

Лук’янов Ю.В.

 

  1. Про розгляд довідки про результати тематичної перевірки архіву Мартинівської

сільської ради від 25.01.2018

Інформує : голова виконавчого комітету

Лук’янов Ю.В.

 

  1. Про черговий призов громадян України на строкову військову службу на території

Мартинівської сільської ради

Інформує : голова виконавчого комітету

Лук’янов Ю.В.

 

 

  1. Про розгляд розпорядження голови Тростянецької райдержадміністрації № 95-ОД від

23.02.2018 «Про стан виконання Програми економічного і соціального розвитку

Тростянецького району за 12 місяців 2017 року»

 

Інформує : голова виконавчого комітету

Лук’янов Ю.В.

 

УКРАЇНА

 

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 13

 

від 13 березня 2018 року с. Мартинівка

 

Про виконання бюджету сільської ради за лютий 2018 року

Заслухавши інформацію головного бухгалтера сільської ради Реви Н.І. про виконання доходної частини бюджету сільської ради за лютий 2018 року та керуючись пп.1 п.а ст. 28 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» , виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію про виконання доходної частини бюджету сільської ради за лютий 2018 року прийняти до відома.

/ інформація додається/

  1. Сільському голові Лук’янову Ю.В.:

2.1. Організувати ефективну роботу щодо максимального залучення всіх можливих надходжень до сільського бюджету та виконання затверджених показників по доходах.

2.2. Скорочення не першочергових видатків з місцевого бюджету ;

2.3. Запровадження жорсткого режиму економного використання енергоносіїв шляхом виконання енергозберігаючих заходів;

3. Головному бухгалтеру сільської ради Реві Н.І. посилити контроль за повнотою надходжень до сільського бюджету.

 

 

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 14

 

від 13 березня 2018 року с. Мартинівка

 

Про роботу закладів охорони здоров’я на території ради

  • інформацію зав. Артеморястівським ФП Скляренко М.О. слід відмітити, що на території обслуговування станом на 01.01.2018 зареєстровано 132 жителя, з них 1 учасник ліквідації наслідків на ЧАЕС, 4 учасників АТО, 3 інваліди загального захворювання.

За 2017 рік на амбулаторному прийомі було прийнято 1206 хворих, з них дітей - 143.

За цей період було оглянуто хворих вдома – 603 чол. т.ч. дітей – 128, з них до року -13.

Проведено флюорографічне обстеження 73 мешканців, виконано 709 фізпроцедур, проведено 59 цитологічних обстежень жінок, проведено 130 онкопрофоглядів, виявлено паталогій -1, направлено до лікаря – 1.

  • коштів на медикаменти – 809.40 грн. Медикаментами для надання невідкладної допомоги ФП забезпечений в повному обсязі. В ФП працює аптечний пункт, де жителі можуть придбати ліки першої необхідності. Всі необхідні ліки є в наявності . ФП забезпечений апаратом для вимірювання рівня цукру в крові , двома сучасними апаратами для проведення фізпроцедур.

Територія обслуговування Мартинівським ФАПом включає села Мартинівка та Золотарівка на якій станом на 01.01.2018 зареєстровано 277 жителів, з них 15 дітей.

З поданої інформації Сугакової Л.М. слід відмітити, що за 2017 рік до Мартинівського ФАПу звернулось 1110 мешканців. Число хворих оглянутих вдома - 705 чол. Проведено флюорографічне обстеження 132 мешканців, виконано 285 фізпроцедур, проведено 141 цитологічних обстежень жінок, проведено 260 онкопрофоглядів. На території обслуговування зареєстровано 4 учасників АТО.

Виходячи з вище вказаного, керуючись п.а.1 ст.32 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ :

  1. Інформацію завідуючих закладами охорони здоров’я на території Мартинівської сільської ради прийняти до відома та вважати задовільною.
  2. Медичним працівникам сільської ради в своїй роботі більше уваги приділяти наданню медичної допомоги малозабезпеченим верствам населення, обстеженню дітей, особливо багатодітних та неблагополучних сім‘ях, в своїй роботі користуватись безпечними та якісними лікарськими засобами та виробами медичного обслуговування.

 

Голова виконавчого комітету Ю.В. Лук’янов

 

УКРАЇНА

 

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 15

 

від 13 березня 2018 року с. Мартинівка

 

Звіт інспектора поліції Колісниченка Ю.В. про роботу по профілактиці

правопорушень на території сільської ради

 

Заслухавши звіт інспектора поліції Колісніченка В.Ю. сід відмітити, що за 2017 рік на території ради було складено 5 адміністративних протоколів, скоєна 1 дорожньо-транспортна пригода зі смертельним випадком , 16 повідомлень внесено до журналу єдиного обліку заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події .

З метою забезпечення належної інформаційно-просвітницької роботи серед населення дільничним інспектором поліції проводяться заходи по профілактиці правопорушень, охороні громадського порядку і забезпеченню громадської безпеки, боротьбі зі злочинністю, пияцтвом, наркоманією, роботі з особами, які допускають правопорушення в сфері сімейно-побутових відносин, неповнолітніми правопорушниками, батьками та особами, що їх заміняють, які негативно впливають на виховання дітей. Також здійснюється розгляд скарг, заяв та повідомлень про кримінальні та інші правопорушення.
На даний час основними проблемами на території ради є самогоноваріння та поведінка молоді в громадських місцях.

  • з тим в роботі інспектора ще мають місце недоліки і упущення. Мало приділяється уваги профілактичній роботі з молоддю. Не достатньо інспектором поліції відвідуються місця масового відпочинку дітей та перебування їх у вечірній час.

З метою попередження правопорушень, захисту прав і свобод громадян, зміцнення правопорядку необхідно активізувати роботу адміністративної комісії сільської ради, метою налагодження співпраці поліції з населенням , залученням громадян до профілактики правопорушень, боротьби зі злочинністю, надання дієвої допомоги дільничному інспектору поліції у виконанні покладених на нього обов’язків , забезпечення правопорядку в населених пунктах сільської ради.

Виходячи з вищевикладеного , керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інспектору поліції Колісніченку Ю.В.:

1.1. Продовжувати практику проведення допомоги керівникам установ та організацій, адміністративній комісії сільської ради по попередженню правопорушень на території Мартинівської сільської ради;

 

1.2. Проводити профілактичну роботу по вихованню молоді; щодо виявлення неблагополучних сімей, осіб, що зловживають спиртними напоями, осіб, які реалізують саморобні алкогольні напої.

1.3. Налагодження співпраці поліції з населенням, залучення громадян до профілактики правопорушень, боротьби зі злочинністю;

1.4. Не рідше одного разу на рік надавати звіти сільській раді про хід і результати роботи по охороні громадського порядку та недопущенню злочинів на території сільської ради.

  1. Адміністративній комісії сільської ради активізувати свою діяльність на охорону громадського порядку.
  2. Керівникам підприємств , організацій та установ ради приділяти увагу забезпеченню правопорядку і припиненню злочинів у своїх колективах.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову виконавчого комітету Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

Категорія: Рішення виконкому | Додав: lyda_1939 (19.03.2018)
Переглядів: 232 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz