Мартинівка
Понеділок, 13.05.2024, 17:24
Вітаю Вас Гість | RSS
 Офіційний сайт Мартинівської сільської ради
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення сільської ради [113]
Рішення сільської ради
Рішення виконкому [61]
Рішення виконкому
Розпорядження сільського голови [48]
Розпорядження сільського голови
Проекти рішень сільської ради [0]
Проекти рішень сільської ради
Проекти рішень виконкому [0]
Проекти рішень виконкому
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Нормативно правова політика » Рішення виконкому

Виконком від 13.03.2018

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 16

 

від 13 березня 2018 року с. Мартинівка

 

Про організацію роботи консультаційного пункту з питань цивільного захисту

 

Розглянувши розпорядження голови Тростянецької районної державної адміністрації № 53-ОД від 13.02.2018 « Про організацію роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту , відповідно ст.42 Кодексу цивільного захисту України, п.28 постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.13 № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», з метою забезпечення якісного проведення просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань серед населення, яке не зайнято у сфері виробництва та обслуговування з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ :

1. Створити консультаційний пункт з питань цивільного захисту у приміщенні Мартинівської сільської ради .

2. Затвердити:

2.1. Положення про консультаційний пункт Мартинівської сільської ради (додаток 1).

2.2. Функціональні обов’язки працівників консультаційного пункту (додаток 2).

2.3. Графік надання консультацій (додаток 3).

2.4. Програму підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях (додаток 4).

  1. Відповідальним за роботу консультаційного пункту призначити Пономаренко

Людмилу Іванівну, секретаря сільської ради.

  1. Для забезпечення роботи консультаційного пункту призначити консультантів:

Ларкіну Надію Григорівну, землевпорядника сільської ради; Скляренко Мирославу Олександрівну, завідуючу Артемо-Растівським ФП.

5. Матеріально-фінансове забезпечення щодо обладнання консультаційного пункту покласти на головного бухгалтера сільської ради Реву Ніну Іванівну.

6. Обладнати приміщення консультаційного пункту наочною інформацією, забезпечити технічними засобами навчання.

  1. Визнати таким , що втратило чинність рішення виконавчого комітету № 96 від 21.12.2011«Про розгляд розпорядження голови РДА № 836 від 30.11.2011 року № « Про створення та організацію роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських радах району».
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову виконавчого комітету Лук’янова Ю.В.

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

 

Додаток 1

до рішення виконкому

№ 16 від 13.03.2018

ПОЛОЖЕННЯ

про консультаційний пункт щодо дій населення

у надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру

Мартинівської сільської ради

1. Загальні положення

 

1.1. Консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру (далі – КП) є осередком консультаційної, просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності серед населення, яке проживає на території Мартинівської сільської ради та не зайнятого у сферах виробництва і обслуговування.

1.2. Консультаційний пункт у своїй діяльності керується вимогами Конституції України (прийнята на V сесії ВРУ 28.06.1996), Кодексу цивільного захисту України (від 02.10.2012 №5403-VI), Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану» (від 16.03.2000 № 1550), Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (від 12.05.2015 №389-VIII), п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.06.2011 № 587 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах», розпоряджень і доручень голови Тростянецької райдержадміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують підготовку населення до дій у надзвичайних ситуаціях (далі – НС).

1.3. Для забезпечення діяльності КП з числа працюючих сільської ради призначається відповідальний за роботу консультаційного пункту та працівники-консультанти.

 

2. Завдання консультаційного пункту

 

2.1. Головними завданнями КП є:

-участь у підготовці населення, не зайнятого у сфері виробництва та обслуговування, з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях за тематикою консультацій, рекомендованою Державною службою України з питань надзвичайних ситуацій, конкретизованою відповідальним за роботу КП з питань цивільного захисту відповідно до місцевих умов та затвердженою начальником цивільного захисту – сільським головою;

-сприяння розвитку громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки;

-підвищення рівня морально-психологічного стану громадян в умовах загрози і виникнення НС.

2.2. Відповідно до покладених на нього завдань, КП забезпечує:

-доведення до непрацюючого населення інформації про небезпеку за місцем проживання та заходи з реагування на НС;

-створення умов для самостійного вивчення населенням посібників, пам’яток, інших навчально-інформаційних видань, перегляду та прослуховування соціального циклу теле - та радіопередач;

 

 

-надання інформації населенню щодо прав та обов’язків громадян України у сфері цивільного захисту;

-участь в інформаційно-просвітницькій роботі та пропаганді знань серед населення з питань заходів цивільного захисту, а також роз’яснення правил поведінки та дій в умовах НС, несприятливих побутових умовах або нестандартних ситуаціях (організація та участь у виставках, змаганнях, оглядах-конкурсах, бесідах, вікторинах, виступах на радіо та телебаченні, поширення друкованої, аудіо - та відеопродукції тощо);

-сприяння роботі місцевих органів влади та громадських організацій у забезпеченні високого рівня морально-психологічного стану непрацюючого населення в умовах загрози та при виникненні НС, а також при ліквідації їх наслідків;

-доведення до мешканців конкретних повідомлень щодо участі населення у заходах цивільного захисту за місцем проживання (інформація про: дії за попереджувальним сигналом «Увага всім!», при проведенні евакуаційних заходів; щодо місць знаходження захисних споруд, пунктів видачі засобів індивідуального захисту тощо);

-постійне вивчення та освоєння досвіду щодо форм і методів просвітницько-інформаційної роботи та пропаганди знань;

-створення та удосконалення необхідної навчально-матеріальної бази.

 

3. Керівництво роботою консультаційного пункту

 

3.1. Загальне керівництво консультаційним пунктом здійснює начальник цивільного захисту – сільський голова.

Безпосередня відповідальність за організацію роботи консультаційного пункту покладається на спеціально призначену посадову особу сільської ради, яка працює під контролем керівника.

3.2. Особа, яка безпосередньо організовує роботу консультаційного пункту, відповідає за планування заходів, зміст та своєчасне поновлювання наочної інформації, організацію роботи консультантів з числа активістів цивільного захисту, стан навчально-матеріальної бази та зобов’язана:

-розробляти та вести відповідні документи;

-добирати серед жителів консультантів на громадських засадах та проводити з ними відповідні інструктивні заняття;

-організовувати проведення консультацій з питань захисту та дій в умовах НС за порядком та в обсязі, установленому наказом начальника цивільного захисту;

забезпечувати необхідними матеріалами та інформацією жителів, які побажали самостійно -вивчати питання щодо захисту та правильних дій в умовах НС;

-вести облік заходів, проведених з непрацюючим населенням;

-складати звіти про виконання плану роботи консультаційного пункту і подавати їх міському голові;

-брати участь у просвітницько-інформаційних заходах з питань захисту та дій в умовах НС;

-забезпечувати взаємодію з органами управління з питань надзвичайних ситуацій щодо проведення навчання.

3.3. Особа, яка безпосередньо організовує роботу консультаційного пункту, у встановлений термін проходить підготовку у структурних підрозділах навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Сумської області.

 

 

 

 

4. Організація роботи консультаційного пункту

 

4.1. Робота консультаційного пункту здійснюється згідно із річним планом роботи консультаційного пункту.

У річному плані визначаються основні заходи консультаційної та просвітницько-інформаційної роботи з пропаганди серед населення знань з питань захисту та дій у НС, а також заходи щодо удосконалення навчальної та матеріальної бази консультаційного пункту.

Річний план роботи консультаційного пункту розробляється та підписується особою, яка безпосередньо відповідає за його роботу, і затверджується начальником цивільного захисту – сільським головою.

4.2. Навчання населення, не зайнятого у сфері виробництва та обслуговування, здійснюється шляхом:

-проведення консультацій з питань захисту та дій в умовах можливих НС за рекомендаціями щорічних Організаційно-методичних вказівок з навчання населення начальника цивільного захисту – голови Сумської облдержадміністрації;

-проведення інформаційних та агітаційних заходів (бесід, лекцій, вечорів питань і відповідей, показів відеоматеріалів тощо);

-розповсюдження та читання пам’яток, листівок, посібників, перегляду та прослуховування спеціальних відео - та аудіо матеріалів щодо захисту населення;

-забезпечення умов для самостійного вивчення населенням правил поведінки та дій в умовах НС;

-участі в тренуваннях з ЦЗ та захисту від НС.

4.3. Консультаційний пункт може використовуватися для доведення до населення конкретних повідомлень щодо участі у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дій за попереджувальними сигналами, повідомленнями при проведенні евакуаційних заходів, укриття у захисних спорудах, видача засобів індивідуального захисту тощо).

4.4. При проведенні консультацій надається інформація про потенційну небезпеку, яка характерна для відповідного регіону, та методи реагування на неї.

4.5. До проведення консультацій залучаються працівники консультаційного пункту, спеціалісти сільської ради, консультанти з числа активістів цивільного захисту, які пройшли підготовку у структурних підрозділах навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Сумської області.

З медичних тем та питань психологічної підготовки до проведення занять залучаються відповідні працівники.

4.6. Робота персоналу консультаційного пункту організовується таким чином, щоб кожний його відвідувач міг отримати вичерпну інформацію (роз’яснення) щодо питань гарантованого забезпечення захисту та порядку дій в умовах НС.

4.7. Просвітницька робота та пропаганда знань серед населення з питань захисту та дій у НС спрямовується на підготовку громадян щодо:

-особливостей поводження в різні пори року;

-при виникненні епідемій, епізоотій, отруєнь;

- поведінки на воді;

-дотримання правил пожежної безпеки;

-дотриманням санітарно-гігієнічних норм тощо.

 

 

 

4.8. Основна увага при навчанні населення звертається на морально-психологічну підготовку, на виховання у громадян почуття високої відповідальності за свою підготовку та підготовку своєї родини до захисту у НС.

4.9. Основні документи, які повинні бути на консультаційному пункті:

-нормативно-правові документи щодо створення мережі консультаційних пунктів;

-рішення виконавчого комітету Мартинівської сільської ради щодо організації роботи консультаційного пункту;

-положення про консультаційний пункт;

-функціональні обов’язки працівників пункту;

-план роботи консультаційного пункту на рік;

-список працівників пункту, їх адреси та контактні телефони;

-графік надання консультацій з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки працівниками консультаційного пункту;

-журнал обліку консультацій.

4.10. Контроль за діяльністю консультаційного пункту здійснюється відділом з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, під час перевірок стану цивільного захисту району.

4.11. Консультаційно-методичну допомогу з організації роботи консультаційного пункту здійснюють педагогічні працівники структурних підрозділів навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Сумської області.

4.12. На навчально-матеріальній базі консультаційного пункту можуть організовуватись та проводитись заняття з функціонального навчання педагогічними працівниками структурних підрозділів Центру за виїзною формою їх проведення.

 

5. Матеріально-технічне забезпечення роботи консультаційного пункту

 

5.1. Нормативно-правове забезпечення заходів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності: закони України, постанови Кабінету Міністрів України тощо.

5.2. Технічні засоби навчання (по можливості).

5.3. Зразки навчального майна (по можливості): засоби індивідуального захисту, вогнегасники, аптечки тощо.

5.4. Навчальна література(по можливості): посібники, рекомендації, пам’ятки, періодичні видання тощо.

5.5. Стенди з тематики цивільного захисту.

 

 

Секретар виконавчого комітету Л.І.Пономаренко

 

Категорія: Рішення виконкому | Додав: lyda_1939 (19.03.2018)
Переглядів: 404 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz