Мартинівка
Неділя, 12.05.2024, 18:18
Вітаю Вас Гість | RSS
 Офіційний сайт Мартинівської сільської ради
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення сільської ради [113]
Рішення сільської ради
Рішення виконкому [61]
Рішення виконкому
Розпорядження сільського голови [48]
Розпорядження сільського голови
Проекти рішень сільської ради [0]
Проекти рішень сільської ради
Проекти рішень виконкому [0]
Проекти рішень виконкому
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Нормативно правова політика » Рішення виконкому

Виконком від 15.01.2018

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 3

 

від 15 січня 2018 року с. Мартинівка

 

Про виконання делегованих повноважень виконавчим комітетом сільської ради

 

Заслухавши інформацію голови виконавчого комітету Лук’янова Ю.В. про роботу виконавчого комітету по виконанню делегованих повноважень у комплексі за 2017 рік, з метою забезпечення виконання Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» в частині делегованих повноважень та подальшого вдосконалення форм і методів роботи виконавчого комітету, керуючись п.2 ст.11 , п.1 ст. 52 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію голови виконавчого комітету Ю.В.Лук’янова про роботу виконавчого комітету по виконанню делегованих повноважень за 2017 рік прийняти до відома
  2. Виконкому сільської ради постійно вдосконалювати організаційну та практичну роботу по виконанню в повному обсязі делегованих повноважень , передбачених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні»
  3. Виконкому сільської ради та організаціям різних форм власності:

3.1. Вжити заходів щодо забезпечення своєчасного і повного внесення до бюджету видатків, зборів та інших обов’язкових платежів суб’єктами господарювання

3.2. Здійснювати реєстрацію колективних договорів згідно положення про порядок реєстрації галузевих та міжрегіональних угод, колективних договорів, посилити контроль за їх виконанням

3.3. Вживати дієвих заходів по недопущенню виникнення заборгованості по виплаті заробітної плати

3.4. Забезпечувати стабільну роботу закладів культури сільської ради, покращувати їх матеріально-технічну базу

  1. Секретарю виконкому сільської ради Пономаренко Л.І. продовжити роботу по вдосконаленню системи контролю за виконанням рішень та розпоряджень, які надходять з вищестоящих органів виконавчої влади.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету

Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

 

Додаток

до рішення виконкому

№ 3 від 15.01.2018

 

Інформація

по виконанню делегованих повноважень органами виконавчої влади по виконавчому комітету Мартинівської сільської ради за 2017 рік

 

Робота виконавчого комітету сільської ради спрямована на економічний розвиток, соціальний захист та забезпечення щоденних життєво-необхідних запитів територіальної громади. Для виконання завдань виконавчої влади сільський голова використовує власні самоврядні функції та делеговані повноваження відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

Аналіз роботи виконавчого комітету сільської ради з питань виконання делегованих повноважень за 2017 рік свідчить про те, що виконкомом сільської ради проводиться певна робота в цьому напрямку. На засіданнях виконавчого комітету від 16.01.2017 та 09.10.2017 було розглянуто питання « Про виконання делегованих повноважень виконавчим комітетом сільської ради». Прийняті відповідні рішення та намічені заходи по покращенню роботи виконавчого комітету у здійсненні делегованих повноважень.

За 2017 рік проведено 12 засідань виконавчого комітету , прийнято 67 рішень.

 

У сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку:

 

Виконавчим органом сільської ради є виконавчий комітет ради, утворений у складі сільського голови, секретаря сільської ради, інших осіб. Регламент виконавчого комітету сільської ради (далі - виконком) затверджено рішенням сесії від 09.11.2015 року .

Відповідно до делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради здійснюється погосподарський облік населення. Відповідно до розподілу функціональних обов'язків, відповідальність по веденню погосподарського обліку покладена на секретаря сільської ради (Л.І.Пономаренко). Даний облік ведеться погосподарських книгах та електронній програмі «Погосподарський облік» .

За звітний період на виконання вимог ст. 27 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконкомом сільської ради ведеться статистичний облік громадян, які постійно або тимчасово проживають на території ради.

До складу Мартинівської сільської ради входять 3 населених пункти:

Мартинівка, Золотарівка, Артемо-Растівка. Віддаленість від центру с. Золотарівка – 4 км, Артемо-Растівка – 5 км.

Кількість населення всього 409 чоловік, в т.ч., чол.

працездатного - 235

пенсіонери - 159

дітей шкільного віку - 20

дітей дошкільного віку - 9

Зайнятість населення – 77 чол. в с/г підприємствах - 7

в соціальній сфері - 24

в інших галузях - 5

працюють за межами - 41

безробітні - 158

з них знаходяться на обліку в центрі зайнятості -10 чол.

 

 

В галузі бюджету, фінансів і цін:

На виконання делегованих повноважень щодо здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням зобов’язань щодо платежів до сільського бюджету ( ст. 28 ) щомісячно на засіданнях виконавчого комітету заслуховуються звіти про виконання бюджету сільської ради.

 

 

За 2017 рік до сільського бюджету надійшло власних та закріплених доходів в сумі 2823,3 тис. грн., або 159,1% до затверджених призначень на звітний період( 1774,6 тис.грн.). Відповідно сума перевиконання доходної частини по власним та закріпленим доходам за звітний період складає 1048,7 тис.грн.

Здійснення повноважень у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування:

Відповідно до ст.30 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконкомом сільської ради здійснюється контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами торгівлі.

На території ради працюють 2 магазини міського споживчого товариства, працює виїзна торгівля з міст Охтирка, Тростянець, Лебедин.

У найвіддаленіші пункти сільської ради ( вул. Лосівська, с. Мартинівка, вул. Миру, Пушкіна с. Золотарівка , вул. Лісна, Садова с. Артемо- Растівка) здійснюється виїзна торгівля продуктами та товарами першої необхідності приватними підприємцями.

З метою здійснення контролю за дотриманням законодавства за дотриманням прав споживачів розпорядженням сільського голови затверджена відповідальна особа по захисту прав споживачів, погоджено з міським товариством зручний графік роботи магазинів.

Виконавчим комітетом здійснюється облік відповідно до закону житлового фонду.

Згідно погосподарського обліку на території ради налічується 307 одиниць житлового фонду, з них - 115 пустуючі садиби.

У сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту:

На території сільської ради працюють наступні заклади соціальної сфери:

Мартинівський ФАП

Артемо-Растівський ФП

Мартинівський СБК, сільська бібліотека

Артемо-Растівський сільський клуб, сільська бібліотека.

Виконавчим комітетом забезпечується в межах наданих повноважень доступність і безоплатність медичного обслуговування на підвідомчій території.

Ведеться облік дітей дошкільного та шкільного віку;

Станом на 01.01.2018 року на території ради зареєстровано 29 дітей, з них віком від 0 до 6 років 9 дітей

Ведеться робота щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх.

Здійснення повноважень у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища:

- Здійснюється контроль за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства;

- проводиться робота по вирішенню земельних спорів у порядку , встановленому законом

Здійснення повноважень у сфері соціального захисту населення :

Виконкомом сільської ради проводиться певна робота по виконанню делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення. Проводяться заходи щодо поліпшення матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці, сімей, які в тратили

годувальника, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, дітей , що залишилися без батьківського піклування.

З метою здійснення заходів по поліпшенню умов проживання одиноких та пристарілих жителів сільської ради працює територіальний центр по обслуговуванню цієї категорії громадян. На території ради працює 2 соціальних працівника , які обслуговують 18 чол.

Так, за 2017 рік сільською радою було подано документи на оформлення субсидій для відшкодування вартості житлово-комунальних послуг 143 споживачам ; в т.ч. на тверде паливо - 17 споживачам, крім того 2 учасникам АТО було надано допомогу в оформленні документів на отримання твердого паливата грошової допомоги.

Постійно на контролі у сільській раді перебувають учасники АТО та члени їх сімей, неблагонадійні сім’ї, в яких батьки чи опікуни не забезпечують необхідних умов для життя дітей.

  • Надано матеріальну допомогу малозабезпеченим в сумі 15000 Органом опіки та піклування в Мартинівській сільській раді є виконавчий комітет, який відповідно до законодавства

 

 

провадить діяльність з надання статусу дитини-сироти та дитини позбавленої батьківського піклування, влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, із захисту особистих, майнових та житлових прав.

В звітному періоді було укладено договори з Тростянецьким центром зайнятості про організацію громадських робіт та фінансування їх організації. Для участі в громадських оплачуваних роботах було залучено 3 чоловік безробітних.

Здійснення повноважень в галузі оборонної роботи :

Станом на 01.01.2018 на обліку у виконкомі сільської ради знаходиться 31 військовозобов’язаних та 6 призовників , 1 з них має відстрочку, 4- не досягли 20 річного віку, 1 знаходиться в розшуку.

Забезпечується прибуття призовників до Тростянецько районного комісаріату за викликом.

Ведеться контроль за своєчасним проходженням призовниками медкомісії.

Проводиться робота по сприянню в оформленні призовникам всіх необхідних документів в особову справу.

Забезпечується доведення до населення наказів військового комісара.

З метою здійснення повноважень щодо забезпечення законності правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:

Розроблено графік прийому громадян сільським головою, секретарем сільської ради та спеціалістами сільської ради. За 2017 рік до сільського голови звернулося 49 громадян на особистому прийомі та надійшло 30 письмових звернень громадян. Виконавчим комітетом видано за звітний період 355 довідок .

Активізувалась робота з проведення різноманітних культурно-мистецьких заходів та здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку.

До кожної знаменної дати проводяться тематичні заходи в Мартинівському СБК, Артемо-Растівському сільському клубі та сільських бібліотеках.

За 2017 рік вчинено 143 нотаріальних дії, видано 64 довіреностей, зареєстровано 13 актів цивільного стану.

 

Секретар виконавчого комітету Л.І.Пономаренко

 

 

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 4

 

від 15 січня 2018 року с. Мартинівка

 

Про затвердження переліку об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для

відбування покарань та адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт

 

З метою належної організації виконання засудженими та правопорушниками покарань і адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт на території Мартинівської сільської ради, керуючись ст. 56 КК України ,ст. 36 КВК України, ст. 30-1,321-3 Кодексу Країни про адміністративні правопорушення виконавчий комітет

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити перелік об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для виконання засудженими кримінального покарання та порушниками адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт на території Мартинівської сільської ради.( додається)
  2. Секретарю сільської ради Пономаренко Л.І. забезпечити погодження переліку об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для виконання засудженими кримінального покарання та порушниками адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт на території Мартинівської сільської ради з Тростянецьким районним сектором з питань пробації Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції .
  3. Призначити особу, яка буде відповідати за стан виконання адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт по сільській раді Ларкіну Н.Г.- землевпорядника сільської ради.

4. Відповідальній особі за охорону праці та техніку безпеки по Мартинівській сільській раді Ларкіній Н.Г. проводити ознайомлення порушників з технікою безпеки при виконанні суспільно-корисних робіт, та вносити відповідні записи до журналів по охороні праці та техніці безпеки.

5. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Мартинівської сільської ради № 7 від 13.02.2017 « Про затвердження переліку об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для виконання кримінальних покарань та адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт».

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету

Лук’янова Ю.В.

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

ПЕРЕЛІК

безоплатних суспільно-корисних робіт, на яких може застосовуватися

праця осіб, засуджених або притягнутих до адміністративної відповідальності у вигляді

громадських робіт на території Мартинівської сільської ради на 2018 рік

 

№ п/п

Назва об’єкту

Види суспільно-корисних робіт

1

Могила загиблим воїнам, пам’ятники

Наведення та підтримка належного санітарного порядку*

2

Кладовища , які розміщені на території сільської ради

Наведення та підтримка належного санітарного порядку*

3

Тротуари

Наведення та підтримка належного санітарного порядку*

4

Вулиці населених пунктів сільської ради

Наведення та підтримка належного санітарного порядку*

5

Колодязі громадського користування

Наведення та підтримка належного санітарного порядку*

6

Одинокі пристарілі громадяни

Наведення та підтримка належного санітарного порядку*, обробіток присадибних ділянок

7

Сквери, парки

Наведення та підтримка належного санітарного порядку*

* облаштування, фарбування та ремонт об’єктів благоустрою;

підрізка та вирубка дерев, кущів, знищення бур’янів, висадка та побілка дерев;

прибирання та вивіз негабаритного сміття;

участь у прибиранні стихійних сміттєзвалищ;

комплекс робіт з прибирання паркових та рекреаційних зон ( прибирання скверів, парків, майданчиків);

очищення тротуарів та пішохідних містків від снігу, посипання їх піщано-сольовою сумішшю під час ожеледиці;

висадка зелених насаджень, розбивка клумб, квітників, скверів;

прибирання цвинтарів;

прибирання узбіч доріг

 

Сільський голова Ю.В.Лук’янов

 

 

 

Категорія: Рішення виконкому | Додав: lyda_1939 (15.01.2018)
Переглядів: 555 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz