Мартинівка
Субота, 20.04.2024, 10:34
Вітаю Вас Гість | RSS
 Офіційний сайт Мартинівської сільської ради
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення сільської ради [113]
Рішення сільської ради
Рішення виконкому [61]
Рішення виконкому
Розпорядження сільського голови [48]
Розпорядження сільського голови
Проекти рішень сільської ради [0]
Проекти рішень сільської ради
Проекти рішень виконкому [0]
Проекти рішень виконкому
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Нормативно правова політика » Рішення виконкому

Виконком від 16.10.2018

 

 

У К Р А Ї Н А

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я № 52

16 жовтня 2018 року с. Мартинівка

Про присвоєння поштової адреси житловому будинку

 

Розглянувши заяву гр. Галицького Івана Миколайовича, відповідно до статей 37, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою впорядкування адресного господарства, недопущення неточностей, що можуть виникнути при написанні назв вулиць та відповідної нумерації житлових будинків в офіційних документах, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Присвоїти житловому будинку, що належить гр. Галицькому Івану Миколайовичу на підставі договору купівлі-продажу від 16.09.1992 року зареєстрованого за № 31, таку поштову адресу: Сумська область, Тростянецький район, с. Мартинівка, вул. Охтирська, буд.9.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря сільської ради

Пономаренко Л.І.

 

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я № 53

16 жовтня 2018 року с. Мартинівка

Про виконання делегованих повноважень виконавчим комітетом сільської ради

 

Заслухавши інформацію голови виконавчого комітету Лук’янова Ю.В. про роботу виконавчого комітету по виконанню делегованих повноважень у комплексі за 9 місяців 2018 року, з метою забезпечення виконання Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» в частині делегованих повноважень та подальшого вдосконалення форм і методів роботи виконавчого комітету, керуючись п.2 ст.11 , п.1 ст. 52 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію голови виконавчого комітету Ю.В.Лук’янова про роботу виконавчого комітету по виконанню делегованих повноважень за 9 місяців 2018 року прийняти до відома
  2. Виконкому сільської ради постійно вдосконалювати організаційну та практичну роботу по виконанню в повному обсязі делегованих повноважень , передбачених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні»
  3. Виконкому сільської ради та організаціям різних форм власності:

3.1. Вжити заходів щодо забезпечення своєчасного і повного внесення до бюджету видатків, зборів та інших обов’язкових платежів суб’єктами господарювання

3.2. Здійснювати реєстрацію колективних договорів згідно положення про порядок реєстрації галузевих та міжрегіональних угод, колективних договорів, посилити контроль за їх виконанням

3.3. Вживати дієвих заходів по недопущенню виникнення заборгованості по виплаті заробітної плати

3.4. Забезпечувати стабільну роботу закладів культури сільської ради, покращувати їх матеріально-технічну базу

  1. Секретарю виконкому сільської ради Пономаренко Л.І. продовжити роботу по вдосконаленню системи контролю за виконанням рішень та розпоряджень, які надходять з вищестоящих органів виконавчої влади.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету

Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

 

 

 

Додаток

до рішення виконкому

№ 53 від 16.10.2018

 

Інформація

по виконанню делегованих повноважень органами виконавчої влади по виконавчому комітету Мартинівської сільської ради за 9 місяців 2018 року

 

Робота виконавчого комітету сільської ради спрямована на економічний розвиток, соціальний захист та забезпечення щоденних життєво-необхідних запитів територіальної громади. Для виконання завдань виконавчої влади сільський голова використовує власні самоврядні функції та делеговані повноваження відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

Аналіз роботи виконавчого комітету сільської ради з питань виконання делегованих повноважень за 9 місяців 2018 року свідчить про те, що виконкомом сільської ради проводиться певна робота в цьому напрямку. На засіданні виконавчого комітету від 15.01.2018 року було розглянуто питання « Про виконання делегованих повноважень виконавчим комітетом сільської ради». Прийняті відповідні рішення та намічені заходи по покращенню роботи виконавчого комітету у здійсненні делегованих повноважень.

За 9 місяців 2018 року проведено 10 засідань виконавчого комітету , прийнято 50 рішень.

У сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку:

Виконавчим органом сільської ради є виконавчий комітет ради, утворений у складі сільського голови, секретаря сільської ради, інших осіб. Регламент виконавчого комітету сільської ради (далі - виконком) затверджено рішенням сесії від 09.11.2015 року .

Відповідно до делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради здійснюється погосподарський облік населення. Відповідно до розподілу функціональних обов'язків, відповідальність по веденню погосподарського обліку покладена на секретаря сільської ради (Л.І.Пономаренко). Даний облік ведеться погосподарських книгах та електронній програмі «Погосподарський облік» .

За звітний період на виконання вимог ст. 27 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконкомом сільської ради ведеться статистичний облік громадян, які постійно або тимчасово проживають на території ради.

До складу Мартинівської сільської ради входять 3 населених пункти:

Мартинівка, Золотарівка, Артемо-Растівка. Віддаленість від центру с. Золотарівка – 4 км, Артемо-Растівка – 5 км.

Кількість населення всього 393 чоловік, в т.ч., чол.

працездатного - 224

пенсіонери - 157

дітей шкільного віку - 16

дітей дошкільного віку - 11

  • населення – 75 чол. в с/г підприємствах - 7

в соціальній сфері - 22

в інших галузях - 5

працюють за межами - 41

безробітні - 149

з них знаходяться на обліку в центрі зайнятості -10 чол.

 

 

 

В галузі бюджету, фінансів і цін:

На виконання делегованих повноважень щодо здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням зобов’язань щодо платежів до сільського бюджету ( ст. 28 ) щомісячно на засіданнях виконавчого комітету заслуховуються звіти про виконання бюджету сільської ради.

За 9 місяців 2018 року до сільського бюджету надійшло власних доходів в сумі 1576,4 тис. грн., або 85,2% до затверджених призначень на звітний період( 1850,9 тис.грн.).

Відповідно сума невиконання доходної частини по власним доходам за звітний період складає 274,5 тис.грн.

 

Здійснення повноважень у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування:

Відповідно до ст.30 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконкомом сільської ради здійснюється контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами торгівлі.

На території ради працюють 2 магазини міського споживчого товариства, працює виїзна торгівля з міст Охтирка, Тростянець, Лебедин.

У найвіддаленіші пункти сільської ради ( вул. Лосівська, с. Мартинівка, вул. Миру, Пушкіна с. Золотарівка , вул. Лісна, Садова с. Артемо- Растівка) здійснюється виїзна торгівля продуктами та товарами першої необхідності приватними підприємцями.

З метою здійснення контролю за дотриманням законодавства за дотриманням прав споживачів розпорядженням сільського голови затверджена відповідальна особа по захисту прав споживачів, погоджено з міським товариством зручний графік роботи магазинів.

Виконавчим комітетом здійснюється облік відповідно до закону житлового фонду.

Згідно погосподарського обліку на території ради налічується 307 одиниць житлового фонду, з них - 115 пустуючі садиби.

У сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту:

На території сільської ради працюють наступні заклади соціальної сфери:

Мартинівський ФП

Артемо-Растівський ФП

Мартинівський СБК, сільська бібліотека

Артемо-Растівський сільський клуб, сільська бібліотека.

Виконавчим комітетом забезпечується в межах наданих повноважень доступність і безоплатність медичного обслуговування на підвідомчій території.

Ведеться облік дітей дошкільного та шкільного віку;

Станом на 01.01.2018 року на території ради зареєстровано 27 дітей, з них віком від 0 до 6 років 11 дітей.

Ведеться робота щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх.

Здійснення повноважень у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища:

- Здійснюється контроль за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства;

- проводиться робота по вирішенню земельних спорів у порядку , встановленому законом

Здійснення повноважень у сфері соціального захисту населення :

  • сільської ради проводиться певна робота по виконанню делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення. Проводяться заходи щодо поліпшення матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці, сімей, які в тратили

 

 

  • громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, дітей , що залишилися без батьківського піклування.

Так, за 9 місяців 2018 року сільською радою було подано документи на оформлення субсидій для відшкодування вартості житлово-комунальних послуг 35 споживачам ; в т.ч. на тверде паливо – 4 споживачам, крім того 3 учасникам АТО було надано допомогу в оформленні документів на отримання твердого палива.

Надано матеріальну допомогу громадянам в сумі 20000 грн.

Постійно на контролі у сільській раді перебувають учасники АТО та члени їх сімей, неблагонадійні сім’ї, в яких батьки чи опікуни не забезпечують необхідних умов для життя дітей.

Органом опіки та піклування в Мартинівській сільській раді є виконавчий комітет, який відповідно до законодавства провадить діяльність з надання статусу дитини-сироти та дитини позбавленої батьківського піклування, влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, із захисту особистих, майнових та житлових прав.

В звітному періоді було укладено договори з Тростянецьким центром зайнятості про організацію громадських робіт та фінансування їх організації. Для участі в громадських оплачуваних роботах було залучено 2 чоловік безробітних.

Здійснення повноважень в галузі оборонної роботи :

Станом на 01.10.2018 на обліку у виконкомі сільської ради знаходиться 32 військовозобов’язаних та 8 призовників , 2 з них мають відстрочку, 5- не досягли 20 річного віку, 1 знаходиться в розшуку.

Забезпечується прибуття призовників до Тростянецько районного комісаріату за викликом.

Ведеться контроль за своєчасним проходженням призовниками медкомісії.

Проводиться робота по сприянню в оформленні призовникам всіх необхідних документів в особову справу.

Забезпечується доведення до населення наказів військового комісара.

З метою здійснення повноважень щодо забезпечення законності правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:

Розроблено графік прийому громадян сільським головою, секретарем сільської ради та спеціалістами сільської ради. За 9 місяців до сільського голови звернулося 42 громадян на особистому прийомі та надійшло 35 письмових звернень громадян. Виконавчим комітетом видано за звітний період 188 довідок .

Активізувалась робота з проведення різноманітних культурно-мистецьких заходів та здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку.

До кожної знаменної дати проводяться тематичні заходи в Мартинівському СБК, Артемо-Растівському сільському клубі та сільських бібліотеках.

За 9 місяців 2018 року вчинено 75 нотаріальних дій, видано 42 довіреності, зареєстровано 7 актів цивільного стану.

 

Секретар виконавчого комітету Л.І.Пономаренко

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я № 54

16 жовтня 2018 року с. Мартинівка

Про розгляд розпорядження голови Тростянецької районної державної

адміністрації № 479-ОД від 05.10.2018 « Про стан обслуговування одиноких непрацездатних громадян та надання їм соціально-побутових послуг»

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальні послуги», з метою покращення обслуговування одиноких непрацездатних громадян та надання їм соціально-побутових послуг, виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію про розпорядження голови Тростянецької районної державної адміністрації № 479-ОД від 05.10.2018 « Про стан обслуговування одиноких непрацездатних громадян та надання їм соціально-побутових послуг» взяти до відома.

 

  1. Рекомендувати сесії сільської ради при формуванні бюджету сільської ради на 2019 рік розглянути можливість введення до апарату сільської ради штатної одиниці соціального робітника.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету

Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

 

Категорія: Рішення виконкому | Додав: lyda_1939 (18.10.2018)
Переглядів: 259 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz