Мартинівка
Понеділок, 06.05.2024, 19:42
Вітаю Вас Гість | RSS
 Офіційний сайт Мартинівської сільської ради
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення сільської ради [113]
Рішення сільської ради
Рішення виконкому [61]
Рішення виконкому
Розпорядження сільського голови [48]
Розпорядження сільського голови
Проекти рішень сільської ради [0]
Проекти рішень сільської ради
Проекти рішень виконкому [0]
Проекти рішень виконкому
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Нормативно правова політика » Рішення виконкому

Засідання виконавчого комітету від 15.10.2019

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я № 42

15 жовтня 2019 року с. Мартинівка

Про виконання бюджету сільської ради за вересень 2019 року

Заслухавши інформацію головного бухгалтера Реви Н.І. про виконання доходної частини бюджету сільської ради за вересень 2019 року та керуючись пп.1 п.а ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію про виконання доходної частини бюджету сільської ради за вересень 2019 року прийняти до відома.

/ інформація додається/

  1. Виконавчому комітету сільської ради:

- забезпечити виконання вимог бюджетного кодексу України, інших нормативних документів щодо посилення контролю за цільовим і ефективним використанням бюджетних коштів.

- забезпечити неухильне виконання дохідної частини бюджету.

3. Контроль за ходом виконання даного рішення покласти на голову виконавчого комітету Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.ЛУК’ЯНОВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я № 43

15 жовтня 2019 року с. Мартинівка

Про виконання делегованих повноважень виконавчим комітетом сільської ради

 

Заслухавши інформацію голови виконавчого комітету Лук’янова Ю.В. про роботу виконавчого комітету по виконанню делегованих повноважень у комплексі за 9 місяців 2019 року, з метою забезпечення виконання Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» в частині делегованих повноважень та подальшого вдосконалення форм і методів роботи виконавчого комітету, керуючись п.2 ст.11 , п.1 ст. 52 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію голови виконавчого комітету Ю.В.Лук’янова про роботу виконавчого комітету по виконанню делегованих повноважень за 9 місяців 2019 року прийняти до відома
  2. Виконкому сільської ради постійно вдосконалювати організаційну та практичну роботу по виконанню в повному обсязі делегованих повноважень , передбачених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні»
  3. Виконкому сільської ради та організаціям різних форм власності:

3.1. Вжити заходів щодо забезпечення своєчасного і повного внесення до бюджету видатків, зборів та інших обов’язкових платежів суб’єктами господарювання

3.2. Здійснювати реєстрацію колективних договорів згідно положення про порядок реєстрації галузевих та міжрегіональних угод, колективних договорів, посилити контроль за їх виконанням

3.3. Вживати дієвих заходів по недопущенню виникнення заборгованості по виплаті заробітної плати

3.4. Забезпечувати стабільну роботу закладів культури сільської ради, покращувати їх матеріально-технічну базу

  1. Секретарю виконкому сільської ради Пономаренко Л.І. продовжити роботу по вдосконаленню системи контролю за виконанням рішень та розпоряджень, які надходять з вищестоящих органів виконавчої влади.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету

Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.ЛУК’ЯНОВ

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконкому

№ 43 від 15.10.2019

 

Інформація

по виконанню делегованих повноважень органами виконавчої влади по виконавчому комітету Мартинівської сільської ради за 9 місяців 2019 року

 

Робота виконавчого комітету сільської ради спрямована на економічний розвиток, соціальний захист та забезпечення щоденних життєво-необхідних запитів територіальної громади. Для виконання завдань виконавчої влади сільський голова використовує власні самоврядні функції та делеговані повноваження відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

Аналіз роботи виконавчого комітету сільської ради з питань виконання делегованих повноважень за 9 місяців 2019 року свідчить про те, що виконкомом сільської ради проводиться певна робота в цьому напрямку. На засіданні виконавчого комітету від 14.01.2019 року було розглянуто питання « Про виконання делегованих повноважень виконавчим комітетом сільської ради». Прийняті відповідні рішення та намічені заходи по покращенню роботи виконавчого комітету у здійсненні делегованих повноважень.

За 9 місяців 2019 року проведено 9 засідань виконавчого комітету , прийнято 41 рішення.

У сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку:

Виконавчим органом сільської ради є виконавчий комітет ради, утворений у складі сільського голови, секретаря сільської ради, інших осіб. Регламент виконавчого комітету сільської ради (далі - виконком) затверджено рішенням сесії від 09.11.2015 року .

Відповідно до делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради здійснюється погосподарський облік населення. Відповідно до розподілу функціональних обов'язків, відповідальність по веденню погосподарського обліку покладена на секретаря сільської ради (Л.І.Пономаренко). Даний облік ведеться погосподарських книгах та електронній програмі «Погосподарський облік» .

За звітний період на виконання вимог ст. 27 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконкомом сільської ради ведеться статистичний облік громадян, які постійно або тимчасово проживають на території ради.

До складу Мартинівської сільської ради входять 3 населених пункти:

Мартинівка, Золотарівка, Артемо-Растівка. Віддаленість від центру с. Золотарівка – 4 км, Артемо-Растівка – 5 км.

 

Кількість населення всього 375 чоловік, в т.ч., чол.

працездатного - 217

пенсіонери - 150

дітей шкільного віку - 14

дітей дошкільного віку - 10

 

  • населення – 69 чол. в с/г підприємствах - 7

в соціальній сфері - 24

в інших галузях - 5

працюють за межами - 33

безробітні - 148

з них знаходяться на обліку в центрі зайнятості -10 чол.

 

 

 

 

В галузі бюджету, фінансів і цін:

 

На виконання делегованих повноважень щодо здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням зобов’язань щодо платежів до сільського бюджету ( ст. 28 ) щомісячно на засіданнях виконавчого комітету заслуховуються звіти про виконання бюджету сільської ради.

За 9 місяців 2019 року до сільського бюджету надійшло власних доходів в сумі 1896,3 тис. грн., або 106% до затверджених призначень на звітний період( 1785,9 тис.грн.).

Відповідно сума перевиконання доходної частини по власним доходам за звітний період складає 110,4 тис.грн.

 

Здійснення повноважень у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування:

Відповідно до ст.30 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконкомом сільської ради здійснюється контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами торгівлі.

На території ради працюють 2 магазини міського споживчого товариства, працює виїзна торгівля з міст Охтирка, Тростянець, Лебедин.

У найвіддаленіші пункти сільської ради ( вул. Лосівська, с. Мартинівка, вул. Миру, Пушкіна с. Золотарівка , вул. Лісна, Садова с. Артемо- Растівка) здійснюється виїзна торгівля продуктами та товарами першої необхідності приватними підприємцями.

З метою здійснення контролю за дотриманням законодавства за дотриманням прав споживачів розпорядженням сільського голови затверджена відповідальна особа по захисту прав споживачів, погоджено з міським товариством зручний графік роботи магазинів.

Виконавчим комітетом здійснюється облік відповідно до закону житлового фонду.

Згідно погосподарського обліку на території ради налічується 293 одиниць житлового фонду, з них - 102 пустуючі садиби.

У сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту:

На території сільської ради працюють наступні заклади соціальної сфери:

Мартинівський ФП

Артемо-Растівський ФП

Мартинівський СБК, сільська бібліотека

Артемо-Растівський сільський клуб, сільська бібліотека.

Виконавчим комітетом забезпечується в межах наданих повноважень доступність і безоплатність медичного обслуговування на підвідомчій території.

Ведеться облік дітей дошкільного та шкільного віку;

Станом на 01.10.2019 року на території ради зареєстровано 24 дітей, з них віком від 0 до 6 років 10 дітей.

Ведеться робота щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх.

Здійснення повноважень у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища:

- Здійснюється контроль за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства;

- проводиться робота по вирішенню земельних спорів у порядку , встановленому законом

Здійснення повноважень у сфері соціального захисту населення :

  • сільської ради проводиться певна робота по виконанню делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення. Проводяться заходи щодо поліпшення матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці, сімей, які втратили

 

 

  • громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, дітей , що залишилися без батьківського піклування.

Так, за 9 місяців 2019 року сільською радою було подано документи на оформлення субсидій для відшкодування вартості житлово-комунальних послуг 61 споживачу ; в т.ч. на тверде паливо – 6 споживачам, крім того 3 учасникам АТО було надано допомогу в оформленні документів на отримання твердого палива.

Надано матеріальну допомогу громадянам в сумі 14000 грн.

Постійно на контролі у сільській раді перебувають учасники АТО та члени їх сімей, неблагонадійні сім’ї, в яких батьки чи опікуни не забезпечують необхідних умов для життя дітей.

Органом опіки та піклування в Мартинівській сільській раді є виконавчий комітет, який відповідно до законодавства провадить діяльність з надання статусу дитини-сироти та дитини позбавленої батьківського піклування, влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, із захисту особистих, майнових та житлових прав.

Здійснення повноважень в галузі оборонної роботи :

Станом на 01.10.2019 на обліку у виконкомі сільської ради знаходиться 34 військовозобов’язаних та 7 призовників , 1 з них має відстрочку, 4- не досягли 20 річного віку, 2 знаходиться в розшуку.

Забезпечується прибуття призовників до Тростянецько районного комісаріату за викликом.

Ведеться контроль за своєчасним проходженням призовниками медкомісії.

Проводиться робота по сприянню в оформленні призовникам всіх необхідних документів в особову справу.

Забезпечується доведення до населення наказів військового комісара.

З метою здійснення повноважень щодо забезпечення законності правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:

Розроблено графік прийому громадян сільським головою, секретарем сільської ради та спеціалістами сільської ради. За 9 місяців до сільського голови звернулося 39 громадян на особистому прийомі та надійшло 32 письмових звернень громадян. Виконавчим комітетом видано за звітний період 210 довідок .

Активізувалась робота з проведення різноманітних культурно-мистецьких заходів та здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку.

До кожної знаменної дати проводяться тематичні заходи в Мартинівському СБК, Артемо-Растівському сільському клубі та сільських бібліотеках.

За 9 місяців 2019 року вчинено 42 нотаріальних дії, видано 37 довіреностей, зареєстровано 9 актів цивільного стану.

 

Секретар виконавчого комітету Л.І.Пономаренко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я № 44

15 жовтня 2019 року с. Мартинівка

Про розгляд розпорядження голови Тростянецької районної державної адміністрації №245-ОД від 30.09.2019 «Про заходи щодо забезпечення складання проєктів місцевих бюджетів Тростянецького району на 2020 рік та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди»

Відповідно пп.1 п.а ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 75 Бюджетного кодексу України, на виконання розпорядження голови Тростянецької районної державної адміністрації від 30.09.2019 № 245-ОД «Про заходи щодо забезпечення складання проєктів місцевих бюджетів Тростянецького району на 2020 рік та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди», з метою належної організації роботи з формування проєкту місцевого бюджету на 2020 рік та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди, виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Сільському голові Лук’янову Ю.В. організувати роботу щодо складання прогнозних розрахунків по місцевому бюджету на 2020 рік та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди;

  1. Головному бухгалтеру сільської ради сформувати проєкт бюджету Мартинівської сільської ради на 2020 рік та прогнози на наступні за плановим два бюджетні періоди з дотриманням норм бюджетного законодавства та забезпечити:

формування дохідної частини бюджету на основі реальних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку території, з урахуванням максимального використання наявних можливостей і резервів щодо наповнення бюджету;

врахування у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників відповідно до умов оплати праці і розміру мінімальної заробітної плати та на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, послуги зв’язку та оплату інших енергоносіїв, які споживаються установами сільської ради;

оптимізацію витрат бюджетних коштів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань сільської ради.

подання фінансовому управлінню Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області до 15 жовтня 2019 року бюджетні запити на 2020 рік з детальними розрахунками та економічними обґрунтуваннями, які в ідповідають вимогам щодо режиму

економії бюджетних коштів, а також пояснювальною запискою, виходячи з рекомендацій Міністерства фінансів України та вимог інструкції з підготовки бюджетних запитів;

  1. Контроль за ходом виконання даного рішення покласти на голову виконавчого комітету Лук’янова Ю.В.

Голова виконавчого комітету Ю.ЛУК’ЯНОВ

Категорія: Рішення виконкому | Додав: lyda_1939 (15.10.2019)
Переглядів: 192 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz