Мартинівка
Субота, 27.04.2024, 16:48
Вітаю Вас Гість | RSS
 Офіційний сайт Мартинівської сільської ради
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення сільської ради [113]
Рішення сільської ради
Рішення виконкому [61]
Рішення виконкому
Розпорядження сільського голови [48]
Розпорядження сільського голови
Проекти рішень сільської ради [0]
Проекти рішень сільської ради
Проекти рішень виконкому [0]
Проекти рішень виконкому
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Нормативно правова політика » Рішення виконкому

Засідання виконкому вд 11.03.2019

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 16

 

від 11 березня 2019 року с. Мартинівка

Про розгляд розпорядження голови Тростянецької РДА

№ 74-ОД від 27.02.2019 « Про виконання бюджету

Тростянецького району за 2018 рік »

 

Розглянувши розпорядження голови Тростянецької РДА № 74-ОД від 27.02.2019 « Про виконання бюджету Тростянецького району за 2018 рік » керуючись пп.1 п.а ст. 28 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» , виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію про розпорядження голови Тростянецької РДА № 74-ОД від 27.02.2019 « Про виконання бюджету Тростянецького району за 2018 рік » прийняти до відома .
  2. Сільському голові вжити заходів щодо:

2.1. Проведення аналізу тенденцій з наповнення дохідної частини та забезпечення додаткових джерел надходжень до сільського бюджету, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

2.2. Узяття під особистий контроль проведення розрахунків на оплату праці, енергоносіїв, решти захищених статей видатків та інших видатків в межах затверджених обсягів. Не допускати будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків.

2.3. Посилити дисциплінарну відповідальність стосовно вчасного, відповідно до термінів, надання фінансовому управлінню Тростянецької райдержадміністрації інформації щодо формування та виконання місцевого бюджету.

  1. Здійснювати контроль за сплатою податків, що зараховуються до місцевого бюджету, у тому числі від суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність на території ради.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету

Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

 

 

 

 

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 17

 

від 11 березня 2019 року с. Мартинівка

Про розгляд розпорядження голови Тростянецької районної

державної адміністрації № 75-ОД від 27.02.2019 « Про

виконання органами місцевого самоврядування Тростянецького

району делегованих повноважень органів виконавчої

влади за 2018 рік»

 

З метою забезпечення виконання Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» в частині делегованих повноважень та подальшого вдосконалення форм і методів роботи виконавчого комітету, керуючись п.2 ст.11 , п.1 ст. 52 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Розпорядження голови Тростянецької районної державної адміністрації № 75-ОД від 27.02.2019 « Про виконання органами місцевого самоврядування Тростянецького району делегованих повноважень органів виконавчої влади за 2018 рік» прийняти до відома.

 

2. Сільському голові Лук’янову Ю.В. забезпечити повне та вчасне усунення недоліків, виявлених в результаті проведення перевірок делегованих повноважень виконкому сільської ради.

3. Секретареві сільської ради Пономаренко Л.І. надавати рішення виконавчого комітету сільської ради, прийняті на виконання делегованих повноважень до організаційного відділу апарату Тростянецької районної державної адміністрації , для подальшого проведення правового аналізу щодо відповідності вимогам норм чинного законодавства України, в 10-денний термін з дня прийняття такого рішення.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету Ю.В.Лук’янов

УКРАЇНА

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 18

 

від 11 березня 2019 року с. Мартинівка

Про затвердження складу комісії по обстеженню

технічного стану житлового фонду, господарських

та побутових будівель і споруд на території

Мартинівської сільської ради та Положення до неї

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до постанови Ради Міністрів УРСР від 26.04.1984 р.№ 189 «Про порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання», в зв’язку з необхідністю утримання в належному стані житлового фонду сільської ради, виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити склад комісії по обстеженню технічного стану житлового фонду, господарських та побутових будівель і споруд на території Мартинівської сільської ради (додаток 1).
  2. Затвердити Положення про комісію по обстеженню технічного стану житлового фонду, господарських та побутових будівель і споруд на території Мартинівської сільської ради (додаток 2).
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову виконавчого комітету Лук’янова Ю.В.

 

Голова виконавчого комітету                       Ю.В.Лук’янов

                                                                   Додаток1

                                                                 до рішення виконкому

                                                                 11.03.2019 № 18

С К Л А Д

комісії по обстеженню технічного стану житлового фонду, господарських  та побутових будівель і споруд на території Мартинівської сільської ради

Голова комісії - Лук’янов Юрій Вікторович, сільський голова;

Секретар комісії - Пономаренко Людмила Іванівна, секретар сільської ради

Члени комісії - Ларкіна Надія Григорівна, землевпорядник сільської ради

- Рева Ніна Іванівна, головний бухгалтер сільської ради

- Крісанова Неля Миколаївна, касир-бухгалтер

Додаток2

до рішення виконкому

11.03.2019 № 18

Положення про комісію по обстеженню технічного стану житлового фонду, господарських та побутових будівель і споруд на території Мартинівської сільської ради

1.Загальні положення

1.1. Комісія з обстеження технічного стану житлового фонду, господарських та побутових будівель і споруд на території Мартинівської сільської ради створюється для обстеження їх стану з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання.

1.2. Комісія в своїй діяльності керується Конституцією України, Житловим Кодексом України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Положенням про Порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і приміщень придатними для проживання», затвердженим постановою Ради Міністрів УРСР від 26.04.1984 р. № 189, рішеннями сільської ради, виконавчого комітету та розпорядженнями сільського голови.

1.3. Організація роботи комісії здійснюється відповідно до цього Положення.

1.4.Голова та склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету сільської ради. До складу комісії входять члени виконавчого комітету, депутати сільської ради, землевпорядник сільської ради.

2.Основні завдання комісії

2.1. Проводить обстеження житлових будинків (приміщень) на предмет встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання житлових будинків і приміщень придатними для проживання.

2.2. Надає висновки щодо технічного стану житлових будинків (приміщень) та доцільності проведення в них ремонтних робіт.

2.3. Готує виконавчому комітету пропозиції щодо присвоєння нумерації приміщенням у випадку визнання їх придатними для проживання, тобто такими, які відповідають технічним і санітарним вимогам.

2.4. При необхідності запрошувати фахівців проектних організацій та санітарно – епідеміологічної служби.

2.5.Організовує проведення роз’яснювальної роботи, щодо вирішення питань, які входять в її компетенцію, аналізує стан справ у даному напрямку роботи, проблемні питання.

2.6.Розробляє рекомендації з питань удосконалення роботи комісії, вносить зміни до керівних робочих документів, відповідно до чинних нормативних актів.

3.Порядок роботи комісії

3.1. Комісія розглядає документи надані підприємствами, організаціями, установами проводить обстеження об’єктів, відносно яких балансоутримувач вносить пропозиції щодо недоцільності проведення ремонтних робіт, а також по зверненнях юридичних та фізичних осіб.

3.2.При обстеженні житлового будинку (приміщення) комісія складає акт.

3.3.Рішення комісії рахується правомочним за наявності 2/3 складу членів комісії.

3.4. Організаційне забезпечення діяльності комісії і ведення діловодства здійснює секретар.

3.5. Діяльність комісії припиняється за рішенням виконавчого комітету або розпорядженням сільського голови, після прийняття якого секретар комісії у місячний термін забезпечує передачу документів в архів виконавчого комітету сільської ради на зберігання.

4. Голова комісії

4.1. Комісію з обстеження технічного стану житлового фонду, господарських та побутових будівель і споруд на території Мартинівської сільської ради очолює голова.

4.2. Голова комісії несе персональну відповідальність за належне виконання членами комісії завдань і функцій, покладених на неї.

4.3. Безпосередньо здійснює керівництво діяльністю комісії, організовує її роботу та забезпечує виконання покладених на неї завдань.

4.4. В разі відсутності з поважних причин голови комісії, його обов’язки виконує секретар комісії.

 

Секретар виконавчого комітету Л.І.Пономаренко

 

 

Категорія: Рішення виконкому | Додав: lyda_1939 (11.03.2019)
Переглядів: 154 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz